Marketingzseni Marketingiskola Marketingmernok

Ingyenes Marketingzseni anyagok

Ötlettől a nyereségig mini tanfolyam


 

A legnagyobb feladat, amire "vállalkozik" egy igazi vállalkozó, az, hogy egy jó ötletből kész, eladott, nyereséget termelő üzleti tevékenységet hozzon létre.

Rengeteg buktatót, nehézséget, kihívást, akadályt kell sikeresen venni ahhoz, hogy egy vállalkozó emberileg és üzletileg is sikeres legyen.

Ebben szeretnék segíteni azzal az új 4 CD-ből álló mini-tanfolyammal, amiben kipróbált, a valós életben tesztelt módszereket, recepteket gyűjtöttünk össze az akadályok elhárításához, az "aknák" kikerüléséhez - ahhoz, hogy egy ötletből minél gyorsabban és biztosabban nyereséges tevékenység jöhessen létre. A 4 CD-hez tartozik egy tanfolyami jegyzet is, ami összefoglalja az előadások legfontosabb pontjait, és gyakorlati lépéseket és feladatokat ad azok megvalósításához.


Mivel senki nem ért mindenhez...

...a Mini-tanfolyamra négy olyan előadó állt össze, hogy létrehozza ezt az egyedülálló tudásanyagot, akik a saját szakmájuk legjobbjai közé tartoznak. Mindannyian a saját tapasztalataikat összefoglalva, egy-egy speciális területre adnak megoldást. Ezek egyesével is megállják a helyüket, de így, "csomagban"  olyan teljes megoldást adnak, amilyen korábban soha nem létezett. Valójában lefedik, érthetővé teszik és konkrét tennivalókra fordítják le a marketing és a hozzá kapcsolódó létfontosságú tevékenységek lépéseit, amelyek együtt kiadják a teljes megoldást, amivel el lehet vinni egy terméket vagy szolgáltatást az ötlettől egészen a nyereségig.

A mini-tanfolyam a következő 4 előadásból áll:

 
1. Pálinkás Róbert (marketing): 
21. századi marketing: mi működik ma?

"Térjünk a tárgyra" stílusban elmondja pontokba szedve az elmúlt néhány év tapasztalatát a mai magyar marketing-valóságról: mi működik és mi nem. A borászattól a repülőgép-karbantartásig minden elképzelhető iparágból több mint 600 ügyféllel való munka során szerzett tapasztalatokból azokat a tesztelt módszereket foglalja össze, amiket nyugodtan kipróbálhatsz otthon is, működni fognak.

 

2. Oberfrank Zoltán (marketingkutatás specialista): 
Telitalálat! (Hogyan legyél pontosan az, amit az ügyfelek keresnek?)

Kétféleképpen lehet vadászni: vagy célzol és lősz, vagy elkezdesz lövöldözni arra, ahol "szerinted van valami", és reméled a legjobbakat. Az utóbbi "módszer" több vállalkozás kudarcát és csődjét okozta, mint bármi más, ennek ellenére a kis- és középvállalkozások döntő többsége a mai napig sem végez  felméréseket vagy piackutatást. Nekik sok szerencsét kívánunk, akik viszont meghallgatják ezt az előadást, azoknak nem lesz szükségük "szerencsére", mert megtanulják használni azokat az egyszerű marketingkutatási módszereket, amelyek bármilyen méretű vállalkozásban azonnal, jelentősebb költség nélkül megvalósíthatóak, és mérhetően növelni fogják a bevételt.

 
 
3. Kasza Tamás (lezárási specialista): 
Lezárás a marketingben

A lezárásról általában az eladásban, nem a marketingben szoktunk beszélni. Hogy kerül ide? Tamás, aki véleményem szerint az ország legjobb lezárási specialistája, új csavart visz ebbe a témába: megmutatja, hogy hogyan kezdi el a profi marketing lezárni az ügyfelet, amit az értékesítőnek (ahol van értékesítő) csak be kell fejeznie. Ha pedig nincs is értékesítő a folyamatban, hogyan tudja a marketing "lezárni" az ügyfelet. Akár vannak értékesítőid, akár nincsenek, Tamás előadása segíteni fog abban, hogy a marketingben is fel tudd használni az eladás marketingnél sokkal régebbi tudományának bevált, tesztelt módszereit a nagyobb bevétel érdekében.

 
 
4. Horváth Zoltán (pénzügyi tanácsadó): 
Hogyan lesz a bevételből nyereség?

A végére hagytuk ezt a különlegességet: olyan megdöbbentő, új nézőpontot fogsz kapni a pénzügyek kezeléséről, amit sehol máshol nem tanítanak. Lehet, hogy nem fogsz leesni a székről, de az biztos, hogy le fog esni az állad. Tudtad, hogy csődbe lehet vinni egy céget a bevétel növelésével? Hogyan lehet fenntartani egy cég "pénzügyi egészségét", és mik azok a dolgok, amiket minél hamarabb meg kell tenned, hogy ne csak a munka és a bevétel legyen sok, hanem a nyereség is?

 


A letöltéshez add meg az e-mail címedet és a Marketingzseni ügyfélazonosítódat:

Email *
 
Ügyfél azonosító *